Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4294 lpr

Cylinderek hamulcowy 4294 LPR

4294 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4294
Cylinderek hamulcowy 4294
4294
lpr 4294 Cylinderek hamulcowy
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4294, C011294

numer części:

4294

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 17,46
Rozstaw śrub mocujących [mm] 29
nr EAN 8032532012369

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4294 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: ALFA ROMEO 33 1.2-1.8D 05.83-09.94

Cylinderek hamulcowy 4294 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4294 producenta LPR

ALFA ROMEO

0000060501583, 0000060501590, 0000060514885, 0000060751738, 60750205, 705963, 71738323

numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060501583
ALFA ROMEO      0000060501590
ALFA ROMEO      0000060514885
ALFA ROMEO      0000060751738
ALFA ROMEO      60750205
ALFA ROMEO      705963
ALFA ROMEO      71738323

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4294 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4294 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.