Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4327 lpr

Cylinderek hamulcowy 4327 LPR

4327 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4327
Cylinderek hamulcowy 4327
4327
lpr 4327 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4327 lpr
Cylinderek hamulcowy 4327 lpr
Cylinderek hamulcowy 4327 lpr
Cylinderek hamulcowy 4327 lpr
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4327, C26719

numer części:

4327

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 14,29
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532012666

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4327 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 50, 80 B1, 80 B2, 80 B3, COUPE B2, VW DERBY, GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA I, JETTA II, PASSAT B1, PASSAT B2, POLO, POLO CLASSIC 0.8-2.2 05.72-09.01

Cylinderek hamulcowy 4327 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4327 producenta LPR

AUDI

1H0611053B

VOLKSWAGEN

1H0611053B, V03795520

numery OEM:
AUDI      1H0611053B
VOLKSWAGEN      1H0611053B
VOLKSWAGEN      V03795520

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4327 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4327 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.