Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mazda 626 V (GF) 2.0 (GFEP) (1998.04-2002.10) 136km » 4406 lpr
wybrany samochód: 
Mazda 626 V (gf) 2.0 (gfep) (1998.04-2002.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4406 LPR

4406 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4406, C07193

numer części:

4406

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]36
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1,25
nr EAN8032532013465

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4406 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FIAT 131, 132, FSO 132P, SEAT 124, 131 1.2-2.5D 01.70-03.87
numery OEM:
FIAT      4322010
FIAT      4374060
FIAT      4394466
FIAT      790665
SEAT      JA72000100
SEAT      JA72000101
SEAT      JA7200101
zamienniki:
39-4535
brak
KAGER
A 12 040
brak
BREMBO
FHW4016
brak
FERODO
5006159
brak
GIRLING
802313
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4406 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4406 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.