Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 (2003.12-2006.10) 136km » BWH159 trw
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 2.0 (2003.12-2006.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH159 TRW

BWH159 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH159

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH159

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica [mm]22,2
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937005826

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH159 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FIAT 131, 132, SEAT 124, 131 1.2-2.5D 01.70-03.87
numery OEM:
FIAT      4322010
FIAT      4374060
FIAT      4394466
FIAT      790665
SEAT      4394466
SEAT      790665
SEAT      JA7 200 101
SEAT      JA72000101
zamienniki:
A 12 040
brak
BREMBO
FHW4016
brak
FERODO
3106
brak
Car S.p.A (InterCar)
2009
brak
A.B.S.
5006159
brak
GIRLING
802313
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH159 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH159 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH159zobacz instrukcję montażu BWH159

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.