Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4578 lpr

Cylinderek hamulcowy 4578 LPR

4578 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4578, C12129

numer części:

4578

producent:

LPR

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,8
Wymiar gwintu 12 x 1
System hamulcowy TRW
otwór Ø [mm] 20,64
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532014943

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4578 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: RENAULT 5, CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK 1.0-Electric 09.80-09.98

Cylinderek hamulcowy 4578 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4578 producenta LPR

RENAULT

7701035464

numery OEM:
RENAULT      7701035464
zamienniki:
39-4296
KAGER
R20040B1
brak
FTE automotive GmbH
FHW089
brak
FERODO
R20039B1
brak
FTE automotive GmbH
24.3220-1601.3
brak
ATE
5005127
brak
GIRLING
803953
brak
NK
F 026 009 644
brak
BOSCH

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4578 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4578 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.