Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWF127 trw

Cylinderek hamulcowy BWF127 TRW

BWF127 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF127
Cylinderek hamulcowy BWF127
BWF127

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF127

producent:

TRW

Układ hamulcowy Cylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Ograniczenia producenta TRW
Średnica [mm] 20,6
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937003136

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF127 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: RENAULT 5, CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK 1.0-1.9D 09.80-09.98
numery OEM:
RENAULT      77 01 033 600
RENAULT      77 01 035 464
zamienniki:
FHW089
brak
FERODO
FHW4069
brak
FERODO
R20039B1
brak
FTE automotive GmbH
3671C
brak
Car S.p.A (InterCar)
3690C
brak
Car S.p.A (InterCar)
24.3220-1601.3
brak
ATE
24.3220-1602.3
brak
ATE
5005127
brak
GIRLING
803952
brak
NK
803953
brak
NK
F 026 009 644
brak
BOSCH

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF127 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF127 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF127zobacz instrukcję montażu BWF127

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.