Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Daihatsu ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.8 TD (F70, F75, F80, F85) (1991.09-1998.12) 102km » 5308 lpr
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Hard Top (f7, F8) 2.8 Td (f70, F75, F80, F85) (1991.09-1998.12) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5308 LPR

5308 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5308
Cylinderek hamulcowy 5308
5308
lpr 5308 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5308 lpr
Cylinderek hamulcowy 5308 lpr
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5308, C17534

numer części:

5308

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]17,46
Rozstaw śrub mocujących [mm]30
nr EAN8032532019450

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5308 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MERCEDES G (W460), G (W461), G (W463) 2.0-5.5 03.79-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0074200918
MERCEDES-BENZ      0074208818
MERCEDES-BENZ      0084204318
MERCEDES-BENZ      0094208118
MERCEDES-BENZ      0114208818
MERCEDES-BENZ      A0074200918
MERCEDES-BENZ      A0084204318
MERCEDES-BENZ      A0094208118
MERCEDES-BENZ      A0114208818

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5308 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5308 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.