Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.0 (1984.10-1987.03) 115km » 6751 lpr
wybrany samochód: 
Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.0 (1984.10-1987.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6751 LPR

6751 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6751, P07055

numer części:

6751

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
otwór Ø [mm]19,05
System hamulcowyBendix
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532026458

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6751 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK, REGATA, UNO, LANCIA Y10 0.65-1.6 10.80-07.04
numery OEM:
FIAT      791440
FIAT      792999
zamienniki:
39-0041
brak
KAGER
FHM1029
brak
FERODO
H19987.1.1
brak
FTE automotive GmbH
0 986 480 052
brak
BOSCH
4004168
brak
GIRLING
822313
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6751 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.