
| Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 25 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100 |
| nr EAN | 8032532051740 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KAR801 LPR
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
2901
4315132, 46307129, 60806930, 82282139, 92601388, 92601892, 9936769
72GG4635BA
1493963, 42601388, 42601892, 4315132, 46307129, 60806930, 82282139, 92601388, 92601892, 9936769
42601388, 42601892, 4315132, 46307129, 60806930, 7771582, 82282139, 92601388, 92601892, 9936769
| ALFA ROMEO | 4315132 | |
| ALFA ROMEO | 46307129 | |
| ALFA ROMEO | 60806930 | |
| ALFA ROMEO | 82282139 | |
| ALFA ROMEO | 92601388 | |
| ALFA ROMEO | 92601892 | |
| ALFA ROMEO | 9936769 | |
| FIAT | 1493963 | |
| FIAT | 42601388 | |
| FIAT | 42601892 | |
| FIAT | 4315132 | |
| FIAT | 46307129 | |
| FIAT | 60806930 | |
| FIAT | 82282139 | |
| FIAT | 92601388 | |
| FIAT | 92601892 | |
| FIAT | 9936769 | |
| FORD | 72GG4635BA | |
| LANCIA | 42601388 | |
| LANCIA | 42601892 | |
| LANCIA | 4315132 | |
| LANCIA | 46307129 | |
| LANCIA | 60806930 | |
| LANCIA | 7771582 | |
| LANCIA | 82282139 | |
| LANCIA | 92601388 | |
| LANCIA | 92601892 | |
| LANCIA | 9936769 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KAR801 LPR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KAR801 LPR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.