| Ilość otworów gwintowanych | 3 | 
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym | 
| Wymiar gwintu | M8 | 
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 70,5 | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| nr EAN | 8032928075084 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP0122 LPR
| OPEL | 1334117 | |
| OPEL | 6334040 | |
| SAAB | 4772711 | |
| SAAB | 90502378 | |
| VAUXHALL | 90540478 | |
| VAUXHALL | 93182043 | 
Zastosowanie Pompa wodna WP0122 LPR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.