Ilość zębów | 19 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Ø koła pasowego [mm] | 56,2 | |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 61,5 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8032928077132 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP0327 LPR
HONDA | 19200P01003 | |
HONDA | 19200P01004 | |
HONDA | 19200P1JE02 | |
HONDA | 19200PM3000 | |
HONDA | 19200PM3003 | |
HONDA | 19200PM3004 | |
HONDA | 19200PM3013 | |
HONDA | 19200PM3014 | |
HONDA | 19200PO1003 | |
HONDA | 19200PO1004 | |
ISUZU | 586003637Z | |
ISUZU | 586003638Z | |
ROVER | GWP2157 | |
ROVER | GWP2161 | |
ROVER | GWP2163 | |
LAND ROVER | PEB10139SLP |
Zastosowanie Pompa wodna WP0327 LPR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.