Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP107 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP107 LUCAS ELECTRICAL

ACP107 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
741.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

ACP107

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:SANDEN SD7V16
ID wykonania wtyczki:12
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP107 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP107 12V AUDI
numery OEM:
AUDI      1J0820803F
AUDI      1J0820803G
AUDI      1J0820803J
AUDI      1J0820803K
FORD      1111419
FORD      1211741
FORD      1458685
FORD      YM2H-16D629-AA
FORD      YM2H-19D629-BA
FORD      YM2H-19D629-BB
FORD      YM2H-19D629-DA
FORD      YM2H19D629BA
FORD      YM2H19D629BB
FORD      YM2H19D629DA
VAG      1J0820803
VAG      1J0820803L
VAG      1J0820803N
VAG      7H0820803B
VAG      7H0820803C
VAG      7H0820803D
VAG      7H0820803F
VAG      7M3820803
VAG      7M3820803A
VAG      7M3820803B
VAG      7M3820803C
VAG      7M3820803R
VAG      7M3820805B

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP107 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.