Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-381 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-381 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 127-381 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 127-381
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-381
8FK 351 127-381
behr hella 8FK 351 127-381 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-381 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 127-381

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczki:owalny
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:H/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VQL / VQS
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal
zastąpiony przez 8FK 351 125-751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-381 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      1J0 820 803 B
AUDI      1J0 820 803 F
AUDI      1J0 820 803 G
AUDI      1J0 820 803 J
AUDI      1J0 820 803 K
AUDI      1J0 820 803 KX
AUDI      1J0 820 803 L
AUDI      1J0 820 803 LX
AUDI      1J0820803B
AUDI      1J0820803F
AUDI      1J0820803G
AUDI      1J0820803J
AUDI      1J0820803K
AUDI      1J0820803KX
AUDI      1J0820803L
AUDI      1J0820803LX
AUDI      820 803 1J0 B
AUDI      8208031J0B
FORD      YM2H19D629BA
FORD      YM2H19G629BB
SEAT      1J0 820 803 B
SEAT      1J0 820 803 F
SEAT      1J0 820 803 G
SEAT      1J0 820 803 J
SEAT      1J0 820 803 K
SEAT      1J0 820 803 KX
SEAT      1J0 820 803 L
SEAT      1J0 820 803 LX
SEAT      1J0 820 805
SEAT      1J0 820 805 X
SEAT      1J0820803B
SEAT      1J0820803F
SEAT      1J0820803G
SEAT      1J0820803J
SEAT      1J0820803K
SEAT      1J0820803KX
SEAT      1J0820803L
SEAT      1J0820803LX
SEAT      1J0820805
SKODA      1J0 820 803 B
SKODA      1J0 820 803 F
SKODA      1J0 820 803 G
SKODA      1J0 820 803 J
SKODA      1J0 820 803 K
SKODA      1J0 820 803 KX
SKODA      1J0 820 803 L
SKODA      1J0 820 803 LX
SKODA      1J0 820 805
SKODA      1J0 820 805 X
SKODA      1J0820803B
SKODA      1J0820803F
SKODA      1J0820803G
SKODA      1J0820803J
SKODA      1J0820803K
SKODA      1J0820803KX
SKODA      1J0820803L
SKODA      1J0820803LX
SKODA      1J0820805
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 B
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 F
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 G
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 J
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 K
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 KX
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 L
VOLKSWAGEN      1J0 820 803 LX
VOLKSWAGEN      1J0 820 805
VOLKSWAGEN      1J0 820 805 X
VOLKSWAGEN      1J0820803B
VOLKSWAGEN      1J0820803F
VOLKSWAGEN      1J0820803G
VOLKSWAGEN      1J0820803J
VOLKSWAGEN      1J0820803K
VOLKSWAGEN      1J0820803KX
VOLKSWAGEN      1J0820803L
VOLKSWAGEN      1J0820803LX
VOLKSWAGEN      1J0820805
VOLKSWAGEN      7H0820803B
VOLKSWAGEN      820 803 1J0 B
VOLKSWAGEN      8208031J0B

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-381 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.