Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 1800K321 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K321 VAN WEZEL

1800K321 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 1800K321
782.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

1800K321

producent:

VAN WEZEL

ID kompresora 7V16
Ilość oleju [ml] 160
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909289379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K321 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW NEW BEETLE 1.4-2.8 03.95-09.10
numery OEM:
FORD      1111419
FORD      YM2H19D629BA
FORD      YM2H19D629BB
VOLKSWAGEN      7M3820803A
VAG      7M3820803
VAG      7M3820803C

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K321 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 1800K321

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.