Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRB00437 lucas electrical

Alternator LRB00437 LUCAS ELECTRICAL

LRB00437 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00437
431.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00437

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:M5 D+
Długość 2 [mm]:43
Długość 1 [mm]:43
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:45,5
Grubość 1 [mm]:22

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00437 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00437 12V 80A CITROEN, PEUGEOT

Alternator LRB00437 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Alternator LRB00437 producenta LUCAS ELECTRICAL

PEUGEOT

57054U, 9623727280, 9635772780

numery OEM:
MITSUBISHI      A2TB2191
MITSUBISHI      A2TB4791
MITSUBISHI      A2TB4791A
MITSUBISHI      A2TB4791B
PEUGEOT      57054U
PEUGEOT      9623727280
PEUGEOT      9635772780
MITSUBISHI      A002TB4791
MITSUBISHI      A002TB2191
MITSUBISHI      A002TB4791A
MITSUBISHI      A002TB4791B

Zastosowanie Alternator LRB00437 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00437 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów