Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2006.06-???) 129km » 060717091012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Furgon (b906) 313 Cdi (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2006.06-???) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717091012 MAGNETI MARELLI

060717091012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717091012, BAEQ091

numer części:

060717091012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063698908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717091012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: MAZDA 323 F VI, 323 S VI, 626 IV, PREMACY 1.8/1.9/2.0 08.91-03.05
numery OEM:
MAZDA      FFY118100
MAZDA      FP8518100A
MAZDA      FP8518100B
MAZDA      FP8518100C
MAZDA      FPY118100

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717091012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717091012 MAGNETI MARELLI:

Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.