Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V (2005.08-2010.11) 140km » 060717130012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 2.0 Tdi 16v (2005.08-2010.11) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717130012 MAGNETI MARELLI

060717130012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717130012, 060810167010, BAE680Y, BAEQ130

numer części:

060717130012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063923529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717130012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: SEAT IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, VW FOX, POLO IV 1.2 07.01-12.14
numery OEM:
VAG      03D905115
VAG      03D905115A
VAG      03D905115B
VAG      03D905115C
VAG      03D905115D
VAG      03D905115E
VAG      03D905115F
VAG      03D905115G
VAG      03D905715A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717130012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717130012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.