Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 111 088 topran

Cewka zapłonowa 111 088 TOPRAN

111 088 Cewka zapłonowa TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

111 088

producent:

TOPRAN

Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Mieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne!
Napięcie robocze [V] 12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 111 088 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: SEAT IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA II, VW FOX, POLO IV 1.2/1.2LPG 07.01-12.14
numery OEM:
SEAT      03D 905 115
SEAT      03D 905 115A
SEAT      03D 905 115B
SEAT      03D 905 115C
SEAT      03D 905 115D
SEAT      03D 905 115E
SEAT      03D 905 115F
SEAT      03D 905 715A
SKODA      03D 905 115
SKODA      03D 905 115A
SKODA      03D 905 115B
SKODA      03D 905 115C
SKODA      03D 905 115D
SKODA      03D 905 115E
SKODA      03D 905 115F
SKODA      03D 905 715A
VOLKSWAGEN      03D 905 115
VOLKSWAGEN      03D 905 115A
VOLKSWAGEN      03D 905 115B
VOLKSWAGEN      03D 905 115C
VOLKSWAGEN      03D 905 115D
VOLKSWAGEN      03D 905 115E
VOLKSWAGEN      03D 905 115F
VOLKSWAGEN      03D 905 715A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 111 088 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 111 088 TOPRAN:

Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!
sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.