Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel ASTRA F liftback (T92) 1.7 D (F08, M08, F68, M68) (1991.12-1992.09) 57km » 060810174010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Astra F Liftback (t92) 1.7 D (f08, M08, F68, M68) (1991.12-1992.09) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060810174010 MAGNETI MARELLI

060810174010 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717043012, 060810174010, BAE680AF, BAEQ043

numer części:

060810174010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 060717043012
nr EAN8001063811673

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060810174010 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CITROËN      5970 48
CITROËN      5970 70
CITROËN      96 074 054
CITROËN      96 228 897
CITROËN      96074054
FIAT      9607405480
FIAT      9622889780
LANCIA      9607405480
LANCIA      9622889780
PEUGEOT      5970 48
PEUGEOT      5970 70
PEUGEOT      597070
PEUGEOT      96 074 054
PEUGEOT      96 228 897

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060810174010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060810174010 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.