Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
Technika połączeń | M4 |
Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 32 |
Długość 2 [mm] | 20 |
Długość całkowita [mm] | 66,9 |
Wymiar gwintu | M12X1,25 |
Rozmiar klucza | 12 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063230719 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062582804304 MAGNETI MARELLI
CITROËN | 5962.1W | |
FIAT | 7777837 | |
FIAT | 98498630 | |
FORD | 7 088 988 | |
FORD | 89 FF 6M090 AA | |
IVECO | 98459883 | |
OPEL | 44 03 145 | |
OPEL | 91 111 45 | |
PEUGEOT | 5962.1F | |
RENAULT | 77 01 040 208 | |
RENAULT | 77 01 414 081 | |
DACIA | 8671004849 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062582804304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.