Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M12x1.25 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 70 |
Rozmiar klucza | 12 |
Masa [g] | 25,3 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
nr EAN | 8717613043400 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-004 DENSO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
6163811, 7088988, 89FF6M090AA, 93FF6M090AA
7701040208, 7701414081
7777837, 98498630
4403145, 88900737
FIAT | 7777837 | |
FIAT | 98498630 | |
FORD | 6163811 | |
FORD | 7088988 | |
FORD | 89FF6M090AA | |
FORD | 93FF6M090AA | |
OPEL | 4403145 | |
OPEL | 88900737 | |
RENAULT | 7701040208 | |
RENAULT | 7701414081 | |
ROVER | NCC10002 | |
VAUXHALL | 9111145 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-004 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-004 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.