Technika połączeń | M4 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 32 |
Długość 2 [mm] | 20 |
Długość całkowita [mm] | 66,9 |
Wymiar gwintu | M12X1,25 |
Rozmiar klucza | 12 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063230696 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062580704304 MAGNETI MARELLI
CITROËN | 5962 1S | |
FIAT | 98459883 | |
FORD | 1649459 | |
FORD | 6 075 812 | |
FORD | 6 132 244 | |
FORD | 6 132 246 | |
FORD | 6137454 | |
FORD | 759F6M090AA | |
FORD | 795F6M090 AA | |
FORD | 84 FF 6M090 B1A | |
FORD | 84 FF 6M090 B2A | |
FORD | 84 FF 6M091 BA | |
IVECO | 71735460 | |
OPEL | 90 040 991 | |
PEUGEOT | 5962.1H | |
RENAULT | 77 01 414 078 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062580704304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.