Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) 311 CDI (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... (2006.06-2009.12) 109km » 062580704304 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b906) 311 Cdi (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... (2006.06-2009.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Świeca żarowa 062580704304 MAGNETI MARELLI

062580704304 Świeca żarowa MAGNETI MARELLI
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

060900700606, UX12A

numer części:

062580704304

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Technika połączeńM4
Moment dokręcenia do [Nm]22
Natężenie prądu [A]10
Moment dokręcenia [Nm]2,5
Moment dokręcenia od [Nm]15
Konstrukcja świec żarowychŚwieca żarowa metalowa
Kąt nachylenia63
Napięcie [V]11
Długość 1 [mm]32
Długość 2 [mm]20
Długość całkowita [mm]66,9
Wymiar gwintuM12X1,25
Rozmiar klucza12
Czas nagrzewania [min]7
nr EAN8001063230696

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062580704304 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CITROËN      5962 1S
FIAT      98459883
FORD      1649459
FORD      6 075 812
FORD      6 132 244
FORD      6 132 246
FORD      6137454
FORD      759F6M090AA
FORD      795F6M090 AA
FORD      84 FF 6M090 B1A
FORD      84 FF 6M090 B2A
FORD      84 FF 6M091 BA
IVECO      71735460
OPEL      90 040 991
PEUGEOT      5962.1H
RENAULT      77 01 414 078

Zastosowanie Świeca żarowa 062580704304 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.