Technika połączeń | PIN |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 93 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 75 |
Długość 2 [mm] | 27,5 |
Długość całkowita [mm] | 124,1 |
Wymiar gwintu | M8X1 |
Rozmiar klucza | 8 |
Czas nagrzewania [min] | 3 |
nr EAN | 8001063377766 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900048304 MAGNETI MARELLI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
1369590, 1447128, 2S6Q6M090BA, 2S6Q6M090BB
1610429280, 596078, 5960F9, 596079, 5960F6, E161036, RP5960E9
1610429280, 596078, 596079, 5960F6, E161036
Y40418601, Y40418601A
31216248
SU00100850, SU00100894
9650100080
12237806041
BMW | 12 23 7 806 041 | |
BMW | 12237806041 | |
CITROËN | 1610429280 | |
CITROËN | 596078 | |
CITROËN | 596079 | |
CITROËN | 5960F6 | |
CITROËN | E161036 | |
FIAT | 9650100080 | |
FORD | 1369590 | |
FORD | 1447128 | |
FORD | 2S6Q6M090BA | |
FORD | 2S6Q6M090BB | |
MAZDA | Y404-18-601 | |
MAZDA | Y404-18-601A | |
MAZDA | Y40418601A | |
PEUGEOT | 1610429280 | |
PEUGEOT | 5960 78 | |
PEUGEOT | 5960 F9 | |
PEUGEOT | 596078 | |
PEUGEOT | 596079 | |
PEUGEOT | 5960F6 | |
PEUGEOT | E161036 | |
PEUGEOT | RP5960E9 | |
TOYOTA | SU001 00850 | |
TOYOTA | SU001 00894 | |
VOLVO | 31216248 | |
MINI | 12 23 7 806 041 | |
MINI | 12237806041 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900048304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.