Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 4,0 |
Opór [Ohm] | 1,0 |
Długość całkowita [mm] | 126,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,0 |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 087295152072 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 5207 NGK
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
1369590, 1447128, 2S6Q6M090BA, 2S6Q6M090BB
596078, 596079, 5960F9, 9650100080
596078, 596079, 5960F9, 9650100080
31216248
CITROËN | 5960.78 | |
CITROËN | 5960.79 | |
CITROËN | 5960.F9 | |
CITROËN | 96 501 000 80 | |
FORD | 1369 590 | |
FORD | 1447 128 | |
FORD | 2S6Q-6M090-BA | |
FORD | 2S6Q-6M090-BB | |
PEUGEOT | 5960.78 | |
PEUGEOT | 5960.79 | |
PEUGEOT | 5960.F9 | |
PEUGEOT | 96 501 000 80 | |
VOLVO | 3121624-8 |
Zastosowanie Świeca żarowa 5207 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 5207 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.