Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 4,0 |
Opór [Ohm] | 1,0 |
Długość całkowita [mm] | 126,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,0 |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 087295913222 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 91322 NGK
CITROËN | 5960.78 | |
CITROËN | 5960.79 | |
CITROËN | 5960.F9 | |
CITROËN | 96 501 000 80 | |
FORD | 1369 590 | |
FORD | 1447 128 | |
FORD | 2S6Q-6M090-BA | |
FORD | 2S6Q-6M090-BB | |
PEUGEOT | 5960.78 | |
PEUGEOT | 5960.79 | |
PEUGEOT | 5960.F9 | |
PEUGEOT | 96 501 000 80 | |
VOLVO | 3121624-8 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 91322 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 91322 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.