Wysokość [mm] | 110,5 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Średnica 1 [mm] | 39,5 | |
Średnica 2 [mm] | 23,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 83 | |
nr EAN | 8001063523019 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758799 MAGNETI MARELLI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
021115561B, 021115562A
1025629, 95VW6714AB
0001801509, 1041800609, 1801509, A0001801509
95510756100
CHRYSLER | 05015171AA | |
FORD | 1025629 | |
FORD | 95VW6714AB | |
MERCEDES-BENZ | 0001801509 | |
MERCEDES-BENZ | 1041800609 | |
MERCEDES-BENZ | 1801509 | |
MERCEDES-BENZ | A0001801509 | |
PORSCHE | 95510756100 | |
VOLKSWAGEN | 021115561B | |
VOLKSWAGEN | 021115562A | |
VAG | 021115561B | |
VAG | 021115562A | |
AC | X507 |
Zastosowanie Filtr oleju 152071758799 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758799 MAGNETI MARELLI:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.