Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758817 magneti marelli

Filtr oleju 152071758817 MAGNETI MARELLI

152071758817 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154065045590, 71758817, OX153D1

numer części:

152071758817

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 115
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 31,5
Średnica 2 [mm] 31,5
średnica zewnętrzna [mm] 65
nr EAN 8001063523279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758817 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju pasuje do: OPEL ASTRA G, FRONTERA B, OMEGA B, SIGNUM, SINTRA, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A; SAAB 9-3, 9-5 2.0D/2.2D 11.96-02.15

Filtr oleju 152071758817 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Filtr oleju 152071758817 producenta MAGNETI MARELLI

OPEL

5650319, 90540460, 90570368

SAAB

3117321, 4772166, 9117321

numery OEM:
OPEL      5650319
OPEL      90540460
OPEL      90570368
SAAB      3117321
SAAB      4772166
SAAB      9117321
VAUXHALL      5650319
VAUXHALL      90540460
VAUXHALL      90570368
VAUXHALL      9117321
AC      AC209

Zastosowanie Filtr oleju 152071758817 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758817 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.