Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 GPL (2015.06-???) 82km » 153071760116 magneti marelli
wybrany samochód: 
Peugeot 208 I (ca_, Cc_) 1.2 Gpl (2015.06-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 153071760116 MAGNETI MARELLI

153071760116 Filtr oleju MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154081089200, 71760116, OC24

numer części:

153071760116

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]58
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wymiar gwintuUNF 3/4"-16
Średnica 1 [mm]69,5
Średnica 2 [mm]62
średnica zewnętrzna [mm]75
nr EAN8001063522098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760116 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CITROËN      MLS000169
FIAT      71736169
FIAT      7683815
FORD      1498017
FORD      5001156
FORD      5006951
FORD      5009421
FORD      5012037
FORD      5013149
FORD      A700X63714DA
FORD      A700X6714DA
FORD      A740X6714CA
PEUGEOT      1109A1
RENAULT      0855961100
RENAULT      7700348108
RENAULT      7700538151
RENAULT      7700542285
RENAULT      7700542523
RENAULT      7700542526
RENAULT      7700629215
RENAULT      7701033837
RENAULT      7701218107
RENAULT      7701348018
RENAULT      7701348028
RENAULT      7701348108
RENAULT      7701348440
RENAULT      855961100
VAUXHALL      7984153
VAUXHALL      7984550
AC      SR
AC      X13
AC      X18
AC      X7

Zastosowanie Filtr oleju 153071760116 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760116 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.