Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 153071760755 magneti marelli

Filtr oleju 153071760755 MAGNETI MARELLI

153071760755 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154705818560, 71760755

numer części:

153071760755

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 78
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wymiar gwintu UNF 3/4"-16
średnica zewnętrzna [mm] 77
nr EAN 8001063684369

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760755 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
VOLKSWAGEN      04E115561
VOLKSWAGEN      04E115561B
VOLKSWAGEN      04E115561D
VOLKSWAGEN      04E115561H
VOLKSWAGEN      04E115561T
VAG      04E115561
VAG      04E115561B
VAG      04E115561D
VAG      04E115561H

Zastosowanie Filtr oleju 153071760755 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760755 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.