Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 153071760757 magneti marelli

Filtr oleju 153071760757 MAGNETI MARELLI

153071760757 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154072346584, 359002340330, 71760757, OC978

numer części:

153071760757

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 79
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wymiar gwintu M 20x1,5
średnica zewnętrzna [mm] 75
nr EAN 8001063822303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760757 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 153071760757 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE Filtr oleju 153071760757 producenta MAGNETI MARELLI

RENAULT

152085488R, 152089599R

NISSAN

1520800Q1D, 1520800Q1J

MERCEDES-BENZ

6071840225, A6071840225

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6071840225
MERCEDES-BENZ      A6071840225
NISSAN      1520800Q1D
NISSAN      1520800Q1J
RENAULT      152085488R
RENAULT      152089599R

Zastosowanie Filtr oleju 153071760757 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760757 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.