Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352030482000 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352030482000 MAGNETI MARELLI

352030482000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
 

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

30482

numer części:

352030482000

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 1 [mm] 67
Wysokość 1 [mm] 24
Średnica 2 [mm] 35
Temperatura otwarcia [°c] 82
nr EAN 8001063644462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352030482000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
AUDI      022 121 113
AUDI      075 121 113 D
AUDI      075121113D
AUDI      077 121 113 C
AUDI      077121113C
AUDI      22121113
BMW      11 53 1 727 145
BMW      11 53 2 243 126
BMW      11 53 2 244 151
BMW      11 53 2 246 199
BMW      11531727145
BMW      11532243126
BMW      11532244151
BMW      11532246199
FORD      1 018 799
FORD      1 032 249
FORD      1018799
FORD      1032249
MERCEDES-BENZ      005 203 29 75
MERCEDES-BENZ      52032975
OPEL      13 38 076
OPEL      1338076
PORSCHE      955.106.113.00
SEAT      075 121 113 D
SEAT      075121113D
VAUXHALL      13 38 076
VAUXHALL      1338076
VAUXHALL      90 509 110
VAUXHALL      90509110
VOLKSWAGEN      022 121 113
VOLKSWAGEN      075 121 113 D
VOLKSWAGEN      075121113D
VOLKSWAGEN      077 121 113 C
VOLKSWAGEN      077121113C
VOLKSWAGEN      22121113
LAND ROVER      STC 3338

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352030482000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352030482000 MAGNETI MARELLI:

2021-11-14
 5/5
polecam
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.