Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352032988000 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352032988000 MAGNETI MARELLI

352032988000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
 

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

32988

numer części:

352032988000

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość 1 [mm] 33
Średnica 2 [mm] 33
Średnica 1 [mm] 54
Temperatura otwarcia [°c] 88
nr EAN 8001063644325

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352032988000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
MAZDA      8AB2-15-171
MAZDA      8AB215171
MAZDA      8AW2-15-171
MAZDA      8AW215171
MAZDA      8AW4-15-171
MAZDA      8AW415171
MAZDA      PN16-15-171
MAZDA      PN1615171
MAZDA      PN20-15-171
MAZDA      PN2015171
MAZDA      S204-15-171
MAZDA      S204-99-152
MAZDA      S20415171
MAZDA      S20499152
MAZDA      S282-15-171
MAZDA      S282-99-152
MAZDA      S28215171
MAZDA      S28299152
MAZDA      SL01-99-152
MAZDA      SL0199152
MAZDA      SLM1-15-171
MAZDA      SLM1-15-171B
MAZDA      SLM115171
MAZDA      SLM115171B
HYUNDAI      25500-22050
HYUNDAI      2550022050
HYUNDAI      2550022250
KIA      0K410-15-171-A
KIA      0K41015171
KIA      0K41015171A

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352032988000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352032988000 MAGNETI MARELLI:

2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-14
 5/5
polecam
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.