Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Lexus GS (_S19_) 350 AWD (GRS196_, GRS196R) (2008.05-2011.11) 316km » 352048391000 magneti marelli
wybrany samochód: 
Lexus Gs (_s19_) 350 Awd (grs196_, Grs196r) (2008.05-2011.11) 316km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352048391000 MAGNETI MARELLI

352048391000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

48391

numer części:

352048391000

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Wysokość 1 [mm]34
Specyfikacjacon guarnizione
Średnica 1 [mm]54
Średnica 2 [mm]25
Temperatura otwarcia [°c]91
nr EAN8001063778709

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352048391000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
VOLVO      272335
VOLVO      272335-1
VOLVO      272335-1 
VOLVO      272335 
VOLVO      30650753
VOLVO      306507534
VOLVO      30713572
VOLVO      31355150
VOLVO      31368377
zamienniki:
TH6867.90J
brak
VERNET S.A.
V95-99-0011
brak
VEMO

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352048391000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352048391000 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.