Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352054682000 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352054682000 MAGNETI MARELLI

352054682000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

54682

numer części:

352054682000

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 2 [mm] 29
Wysokość [mm] 35
Średnica 1 [mm] 55
Temperatura otwarcia [°c] 82
nr EAN 8001063685526

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352054682000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CITROËN      1338 23
CITROËN      133823
CITROËN      96 160 901
CITROËN      96160901
FIAT      9616 0901 80
FIAT      9616090180
LADA      21215-13060-15
LADA      212151306015
LANCIA      9616 0901 80
LANCIA      9616090180
PEUGEOT      1338 23
PEUGEOT      133823
RENAULT      77 00 868 274
RENAULT      77 01 038 494
RENAULT      7700868274
RENAULT      7701038494
SUZUKI      17570-86CA0
SUZUKI      1757086CA0
SUZUKI      17670-66G00
SUZUKI      1767066G00
TOYOTA      SU001-0223
TOYOTA      SU0010223
HYUNDAI      25511-29000
HYUNDAI      2551129000

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352054682000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352054682000 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.