Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352057589000 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352057589000 MAGNETI MARELLI

352057589000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

57589

numer części:

352057589000

producent:

MAGNETI MARELLI

Specyfikacja con guarnizione
Temperatura otwarcia [°c] 89
nr EAN 8001063643281

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352057589000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
NISSAN      11060-BN700
NISSAN      11060BN700
NISSAN      1106100Q0E
NISSAN      1106100QAG
NISSAN      1106100QAL
RENAULT      82 00 039 885
RENAULT      82 00 171 021
RENAULT      82 00 244 402
RENAULT      82 00 374 994
RENAULT      82 00 558 783
RENAULT      82 00 954 285
RENAULT      8200039885
RENAULT      8200171021
RENAULT      8200244402
RENAULT      8200374994
RENAULT      8200558783
RENAULT      8200954285
SUZUKI      17690-84A10
SUZUKI      17690-84A10-000
SUZUKI      17690-84A11-000
SUZUKI      1769084A10
SUZUKI      1769084A10000
SUZUKI      1769084A11000

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352057589000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352057589000 MAGNETI MARELLI:

WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.