Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352060110000 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352060110000 MAGNETI MARELLI

352060110000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

601100

numer części:

352060110000

producent:

MAGNETI MARELLI

Specyfikacja con guarnizione
Temperatura otwarcia [°c] 100
nr EAN 8001063643175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352060110000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
AUDI      06B 121 111 D
AUDI      06B 121 111 G
AUDI      06B 121 111 H
AUDI      06B 121 111 K
AUDI      06B121111D
AUDI      06B121111G
AUDI      06B121111H
AUDI      06B121111K
VOLKSWAGEN      06B 121 111 D
VOLKSWAGEN      06B 121 111 G
VOLKSWAGEN      06B 121 111 H
VOLKSWAGEN      06B 121 111 K
VOLKSWAGEN      06B121111D
VOLKSWAGEN      06B121111G
VOLKSWAGEN      06B121111H
VOLKSWAGEN      06B121111K

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352060110000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352060110000 MAGNETI MARELLI:

WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.