Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 20 80D mahle

Termostat układu chłodzenia TX 20 80D MAHLE

TX 20 80D Termostat układu chłodzenia MAHLE
mahle TX 20 80D
Termostat układu chłodzenia TX 20 80D
TX 20 80D
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

2.087.80.300, 70807784, 70809153

numer części:

TX 20 80D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4250192910793

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 20 80D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 T-MODEL (S124), G (W460), MB (W631), T1 (601), T1 (601, 611), T1 (B601), T1 (B602) 2.0D-3.2 01.66-

Termostat układu chłodzenia TX 20 80D ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Termostat układu chłodzenia TX 20 80D producenta MAHLE

MERCEDES-BENZ

0022037575, 0022038075, 6152001315, 6152001415, 6162000415, 6162001815, 6172000315, 6172000815, 6172001115, 6172001815, A0022037575, A0022038075, A6152001315, A6152001415, A6162000415, A6162000815, A6162001815, A6172000315, A6172000815, A6172001115, A6172001815

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 203 75 75
MERCEDES-BENZ      002 203 80 75
MERCEDES-BENZ      615 200 13 15
MERCEDES-BENZ      615 200 14 15
MERCEDES-BENZ      616 200 04 15
MERCEDES-BENZ      616 200 18 15
MERCEDES-BENZ      617 200 03 15
MERCEDES-BENZ      617 200 08 15
MERCEDES-BENZ      617 200 11 15
MERCEDES-BENZ      617 200 18 15
MERCEDES-BENZ      A002 203 75 75
MERCEDES-BENZ      A002 203 80 75
MERCEDES-BENZ      A615 200 13 15
MERCEDES-BENZ      A615 200 14 15
MERCEDES-BENZ      A616 200 04 15
MERCEDES-BENZ      A616 200 08 15
MERCEDES-BENZ      A616 200 18 15
MERCEDES-BENZ      A617 200 03 15
MERCEDES-BENZ      A617 200 08 15
MERCEDES-BENZ      A617 200 11 15
MERCEDES-BENZ      A617 200 18 15

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 20 80D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 20 80D MAHLE:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.