Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 3 83D mahle

Termostat układu chłodzenia TX 3 83D MAHLE

TX 3 83D Termostat układu chłodzenia MAHLE
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

1.070.83, 1.070.83.309, 70807709, 70809080

numer części:

TX 3 83D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4250192925445

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 3 83D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (83°C) pasuje do: BUICK SKYLARK, CADILLAC SEVILLE, SEVILLE II, CHEVROLET BERETTA, CAMARO, CORSICA, CORVETTE, MONTE CARLO, FIAT 124, 1500, 1500-2300 1.0-5.7D 07.62-11.09

Termostat układu chłodzenia TX 3 83D ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

BUICK

LESABRE, EXCELLE, CENTURY, LA CROSSE, RENDEZVOUZ, ENCLAVE, ENCORE

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

PONTIAC

AZTEK, G6, MONTANA, TORRENT, MATIZ G2, G4 coupe, G3

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Termostat układu chłodzenia TX 3 83D producenta MAHLE

SUBARU

317530100, 317530800, 317530811

FIAT

105000106401, 105000106400, 4062141, 4062172, 4065540, 4086415, 4138169, 41387690, 50003580

numery OEM:
AUDI      CA03222101
CHRYSLER      3156283
FIAT      105.00.01.064.01
FIAT      105000106400
FIAT      4062141
FIAT      4062172
FIAT      4065540
FIAT      4086415
FIAT      4138169
FIAT      41387690
FIAT      50003580
IVECO      4138769
NISSAN      21200-61001
NISSAN      21200-61002
NISSAN      21200-78500
NISSAN      21200-78510
NISSAN      21200-78511
NISSAN      21200-78512
NISSAN      21200-A3000
NISSAN      21200-E0700
NISSAN      21200-G100
NISSAN      21200-G3160
SUBARU      31753-0100
SUBARU      317530800
SUBARU      317530811
VAUXHALL      3124021
VAUXHALL      3133594
VAUXHALL      313698
VAUXHALL      3139596
VAUXHALL      3153119
VAUXHALL      3153120
VAUXHALL      3156278
VAUXHALL      3156280
VAUXHALL      3156298
VAUXHALL      563371
VAG      CA032.221.01

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 3 83D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 3 83D MAHLE:

Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.