Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 63 88 mahle

Termostat układu chłodzenia TX 63 88 MAHLE

TX 63 88 Termostat układu chłodzenia MAHLE
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

6.331.88, 70808400, 70808800

numer części:

TX 63 88

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
nr EAN 4250192917976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 63 88 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: HYUNDAI I10 I, LEXUS IS SPORTCROSS, TOYOTA CAMRY, CARINA IV, CARINA V, COROLLA, COROLLA FX, HIACE III, MODEL F, STARLET, TERCEL 1.0-2.2 03.79-12.13
numery OEM:
TOYOTA      90916-03063

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 63 88 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 63 88 MAHLE:

2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.