Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0002 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0002 MAXGEAR

13-0002 Cewka zapłonowa MAXGEAR
67.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

MG-00009

numer części:

13-0002

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5907558562491

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0002 MAXGEAR

CEWKA ZAPŁONOWA BMW M52/54/62/
numery OEM:
BMW      1 404 309
BMW      1 703 227
BMW      1 703 228
BMW      1 703 825
BMW      1 748 017
BMW      1 748 018
BMW      12 13 1 404 309
BMW      12 13 1 703 227
BMW      12 13 1 703 228
BMW      12 13 1 703 825
BMW      12 13 1 748 017
BMW      12 13 1 748 018
BMW      12 13 7 599 219
BMW      12 13 9 067 830
BMW      7 599 219
BMW      9 067 830
MG      GCL 307
MG      NEC 000 040
MG      NEC 101 000
MG      NEC 101 000L
MG      NEC 101 010
ROVER      GCL 307
ROVER      NEC 000 040
ROVER      NEC 101 000
ROVER      NEC 101 000L
ROVER      NEC 101 010
MINI      1 404 309
MINI      1 703 227
MINI      1 703 228
MINI      1 703 825
MINI      1 748 017
MINI      1 748 018
MINI      12 13 1 404 309
MINI      12 13 1 703 227
MINI      12 13 1 703 228
MINI      12 13 1 703 825
MINI      12 13 1 748 017
MINI      12 13 1 748 018
MINI      12 13 7 599 219
MINI      12 13 9 067 830
MINI      7 599 219
MINI      9 067 830
LAND ROVER      LR022494
LAND ROVER      NEC 000 040
LAND ROVER      NEC 101 000 L

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0002 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.