Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0002 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0002 MAXGEAR

13-0002 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0002
Cewka zapłonowa 13-0002
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00009

numer części:

13-0002

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5907558562491

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0002 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA BMW M52/54/62/

Cewka zapłonowa 13-0002 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

ROLLS-ROYCE

SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0002 producenta MAXGEAR

BMW

1404309, 1703227, 1703228, 1703825, 1748017, 1748018, 12131404309, 12131703227, 12131703228, 12131703825, 12131748017, 12131748018, 12137599219, 12139067830, 7599219, 9067830

ROVER

GCL307, NEC000040, NEC101000, NEC101000L, NEC101010

LAND ROVER

LR022494, NEC000040, NEC101000L

MG

GCL307, NEC000040, NEC101000, NEC101000L, NEC101010

numery OEM:
BMW      1 404 309
BMW      1 703 227
BMW      1 703 228
BMW      1 703 825
BMW      1 748 017
BMW      1 748 018
BMW      12 13 1 404 309
BMW      12 13 1 703 227
BMW      12 13 1 703 228
BMW      12 13 1 703 825
BMW      12 13 1 748 017
BMW      12 13 1 748 018
BMW      12 13 7 599 219
BMW      12 13 9 067 830
BMW      7 599 219
BMW      9 067 830
MG      GCL 307
MG      NEC 000 040
MG      NEC 101 000
MG      NEC 101 000L
MG      NEC 101 010
ROVER      GCL 307
ROVER      NEC 000 040
ROVER      NEC 101 000
ROVER      NEC 101 000L
ROVER      NEC 101 010
MINI      1 404 309
MINI      1 703 227
MINI      1 703 228
MINI      1 703 825
MINI      1 748 017
MINI      1 748 018
MINI      12 13 1 404 309
MINI      12 13 1 703 227
MINI      12 13 1 703 228
MINI      12 13 1 703 825
MINI      12 13 1 748 017
MINI      12 13 1 748 018
MINI      12 13 7 599 219
MINI      12 13 9 067 830
MINI      7 599 219
MINI      9 067 830
LAND ROVER      LR022494
LAND ROVER      NEC 000 040
LAND ROVER      NEC 101 000 L

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0002 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.