Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 18-0252 maxgear

Termostat układu chłodzenia 18-0252 MAXGEAR

18-0252 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 18-0252
Termostat układu chłodzenia 18-0252
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0252

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619518908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 18-0252 MAXGEAR

TERMOSTAT DB 87C W168 BEZ CZUJNIKA

Termostat układu chłodzenia 18-0252 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Termostat układu chłodzenia 18-0252 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

1662030075, 1662030175, 1662030275, A1662030075, A1662030175, A1662030275

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      166 203 00 75
MERCEDES-BENZ      166 203 01 75
MERCEDES-BENZ      166 203 02 75
MERCEDES-BENZ      A166 203 00 75
MERCEDES-BENZ      A1662030175
MERCEDES-BENZ      A1662030275
zamienniki:
V30-99-0113
brak
VEMO
5345087
brak
FAE
401 480
brak
TOPRAN

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 18-0252 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 18-0252 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.