Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Fiat PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet (199AXC1A, 199BXC1A, 199AXT1A, 199BXT1A) (2009.10-2012.02) 75km » 19-1358 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Punto Evo (199_) 1.3 D Multijet (199axc1a, 199bxc1a, 199axt1a, 199bxt1a) (2009.10-2012.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-1358 MAXGEAR

19-1358 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-1358
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-1358

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]71,5
Średnica otworu centrującego [mm]52
Śr. zewn. bębna ham. [mm]247
Rozmiar gwintu 1M12x1,25
Średnica bębna hamulcowego203
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]46,5
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
nr EAN5907558568776

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1358 MAXGEAR

B╩BEN HAM. PEUGEOT T. 106/206/207 1,0-1,6 96- BEZ úO»YSKA
numery OEM:
CITROËN      4247 41
CITROËN      4247 45
PEUGEOT      4247 41
PEUGEOT      4247 45
PEUGEOT      4247 47
LIFAN      L3502120

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1358 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1358 MAXGEAR:

Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.