Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-2182 maxgear

Bęben hamulcowy 19-2182 MAXGEAR

19-2182 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-2182
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-2182

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 290,5
Śr. wewn. bębna ham. [mm] 230
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 231
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 46
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 90
Średnica otworu centrującego [mm] 50,3
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Ilość otworów 4
Wymagana ilość 2
nr EAN 5901619571262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-2182 MAXGEAR

B╩BEN HAM. VW T. A80 91-96/100 -88 230X53,5

Bęben hamulcowy 19-2182 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Bęben hamulcowy 19-2182 producenta MAXGEAR

AUDI

431501615, 431501615A, 443501615A

numery OEM:
AUDI      431 501 615
AUDI      431 501 615 A
AUDI      443 501 615 A

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-2182 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-2182 MAXGEAR:

Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.