Strona zabudowy | Oś tylna |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 70 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 38 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 182 |
Rozmiar gwintu 1 | M12 x 1,5 |
Średnica bębna hamulcowego | 170 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 171,5 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 35 |
Ilość otworów | 4 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114 |
nr EAN | 5901619571668 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-2222 MAXGEAR
MAZDA | D001-26-251A | |
MAZDA | D001-26-251B | |
MAZDA | DA01-26-251 | |
MAZDA | DA01-26-251A | |
MAZDA | E8B21126A | |
MAZDA | E8BZ1126A | |
MAZDA | MDA0126251 | |
KIA | D00126251A | |
KIA | KK150-26251 | |
KIA | MDA01-26251A |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-2222 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-2222 MAXGEAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.