Strona zabudowy | Oś tylna |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 279 |
Śr. wewn. bębna ham. [mm] | 228,5 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 230,2 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 67,5 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 89,5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 63 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
Ilość otworów | 5 |
Wymagana ilość | 2 |
nr EAN | 5901619572597 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-2315 MAXGEAR
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1334973, 1334975, 1361302, 1361304, 2T141126CA, 2T141126CB, 2T141126CC, 2T141126CD, 2T141126CE, 2T141126DA, 2T141126DB, 2T141126DC, 2T141126DD, 2T141126DE, 4367102, 4367103, 4455981, 4467600, 4937319, 4937320, 4937322
FORD | 1 334 973 | |
FORD | 1 334 975 | |
FORD | 1 361 302 | |
FORD | 1 361 304 | |
FORD | 2T14-1126-CA | |
FORD | 2T14-1126-CB | |
FORD | 2T14-1126-CC | |
FORD | 2T14-1126-CD | |
FORD | 2T14-1126-CE | |
FORD | 2T14-1126-DA | |
FORD | 2T14-1126-DB | |
FORD | 2T14-1126-DC | |
FORD | 2T14-1126-DD | |
FORD | 2T14-1126-DE | |
FORD | 4 367 102 | |
FORD | 4 367 103 | |
FORD | 4 455 981 | |
FORD | 4 467 600 | |
FORD | 4 937 319 | |
FORD | 4 937 320 | |
FORD | 4 937 322 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-2315 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-2315 MAXGEAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.