Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 6/1 |
Wysokość [mm] | 65 |
Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 62 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 54 |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,0 |
nr EAN | 5907558592375 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0578 MAXGEAR
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
022214300, 022223420A, 025914300, 032414300, 037023802, 037023803, 077823802, 081323802A, 081323802B, 086623802, 0FE3R14302, 489914300, 817323802, 8FG123802, 8FG1238029A, 8FG123803, B 35914302, B 63014302, B 63114302, B 65114302, B 6Y014300, B 6Y114302, B 6Y1143029A, B 6Y114302A, B 6Y114302A9A, B 6YI14302, B 6YL14302, F 2Y014302A, F 80223802, F 802238029A, F EY014302, F EY0143029 A, F EYO14302, F EYO143029A, H E1923802, N 23123802, N 35014302, N 3Y614302, P EY014302, P EYO14302
1520800Q1K, 152081HC0A, 1520831000, 1520831U00, 1520831U01, 152083J400, 152083J400XX, 1520865F00, 1520865F01, 1520865F0A, 1520865F0B, 1520865F0C, 1520865F0D, 1520865F0E, 1520865F10, 1520865F1B, 152087B000, 152089E000, 152089F600, 152089F60A, 15208AA080, KEY1V00001
15208AA020, 15208AA021, 15208AA022, 15208AA023, 15208AA024, 15208AA030, 15208AA060, 15208AA080, 15208AA100, 15208AA12A, 15208KA000, 15208KA010, 15208KA011, 15208KA012, 420335400, 420335410, 420335500
0B63114302, 2630002500, 263002Y500, 2630002501
Z6Y114302A
1520865F0A, 152088066R, 152089F60A, 7701068766, 7701053054
2630002500, 2630002501, 263002Y500, 2630035004, 2630035014, 263202, MAM0117, XJAU00153
15400PFB004, 15400PFB014, 15400PJ7005, 15400PJ7015
FORD | Z6Y1-14-302A | |
HONDA | 15400-PFB-004 | |
HONDA | 15400-PFB-014 | |
HONDA | 15400-PJ7-005 | |
HONDA | 15400-PJ7-015 | |
ISUZU | 5864015150 | |
ISUZU | 8-93156-750-0 | |
ISUZU | 8-93156-998-0 | |
ISUZU | 8-94314263-2 | |
ISUZU | 8-94411-084-0 | |
ISUZU | 8-94430-411-2 | |
ISUZU | 8-97140-666-0 | |
ISUZU | 894135741 | |
ISUZU | 8943142633 | |
ISUZU | 89441108401 | |
ISUZU | 894456741 | |
MAZDA | 0222-14300 | |
MAZDA | 0222-23420-A | |
MAZDA | 0259-14300 | |
MAZDA | 0324-14300 | |
MAZDA | 0370-23802 | |
MAZDA | 0370-23803 | |
MAZDA | 0778-23802 | |
MAZDA | 0813-23802-A | |
MAZDA | 0813-23802-B | |
MAZDA | 0866-23802 | |
MAZDA | 0FE3R-14302 | |
MAZDA | 4899-14300 | |
MAZDA | 8173-23802 | |
MAZDA | 8FG1-23802 | |
MAZDA | 8FG1-23802-9A | |
MAZDA | 8FG12-3803 | |
MAZDA | B 359-14302 | |
MAZDA | B 630-14-302 | |
MAZDA | B 631-14-302 | |
MAZDA | B 651-14302 | |
MAZDA | B 6Y0-14300 | |
MAZDA | B 6Y1-14302 | |
MAZDA | B 6Y1-14302-9A | |
MAZDA | B 6Y1-14302-A | |
MAZDA | B 6Y1-14302-A9A | |
MAZDA | B 6YI-14302 | |
MAZDA | B 6YL-14302 | |
MAZDA | F 2Y0-14302-A | |
MAZDA | F 802-23802 | |
MAZDA | F 802-23802-9A | |
MAZDA | F EY0-14302 | |
MAZDA | F EY0-143029 A | |
MAZDA | F EYO-14302 | |
MAZDA | F EYO-14302-9A | |
MAZDA | H E19-23802 | |
MAZDA | N 231-23802 | |
MAZDA | N 350-14302 | |
MAZDA | N 3Y6-14302 | |
MAZDA | P EY0-14302 | |
MAZDA | P EYO-14302 | |
MITSUBISHI | 30A40-00201 | |
MITSUBISHI | MD 348631 | |
NISSAN | 15208-00Q1K | |
NISSAN | 15208-1HC0A | |
NISSAN | 15208-31000 | |
NISSAN | 15208-31U00 | |
NISSAN | 15208-31U01 | |
NISSAN | 15208-3J400 | |
NISSAN | 15208-3J400XX | |
NISSAN | 15208-65F00 | |
NISSAN | 15208-65F01 | |
NISSAN | 15208-65F0A | |
NISSAN | 15208-65F0B | |
NISSAN | 15208-65F0C | |
NISSAN | 15208-65F0D | |
NISSAN | 15208-65F0E | |
NISSAN | 15208-65F10 | |
NISSAN | 15208-65F1B | |
NISSAN | 15208-7B000 | |
NISSAN | 15208-9E000 | |
NISSAN | 15208-9F600 | |
NISSAN | 15208-9F60A | |
NISSAN | 15208-AA080 | |
NISSAN | KEY1V00001 | |
RENAULT | 15 20 865 F0A | |
RENAULT | 15 20 880 66R | |
RENAULT | 15 20 89F 60A | |
RENAULT | 77 01 068 766 | |
RENAULT | 7701 053 054 | |
SUBARU | 15208-AA020 | |
SUBARU | 15208-AA021 | |
SUBARU | 15208-AA022 | |
SUBARU | 15208-AA023 | |
SUBARU | 15208-AA024 | |
SUBARU | 15208-AA030 | |
SUBARU | 15208-AA060 | |
SUBARU | 15208-AA080 | |
SUBARU | 15208-AA100 | |
SUBARU | 15208-AA12A | |
SUBARU | 15208-KA000 | |
SUBARU | 15208-KA010 | |
SUBARU | 15208-KA011 | |
SUBARU | 15208-KA012 | |
SUBARU | 42033-5400 | |
SUBARU | 42033-5410 | |
SUBARU | 42033-5500 | |
TOYOTA | 15205-65F00 | |
TOYOTA | 15208-65F01 | |
VOLVO | 11713228 | |
HYUNDAI | 26300-02500 | |
HYUNDAI | 26300-02501 | |
HYUNDAI | 26300-2Y500 | |
HYUNDAI | 26300-35004 | |
HYUNDAI | 26300-35014 | |
HYUNDAI | 263202 | |
HYUNDAI | MAM0117 | |
HYUNDAI | XJAU00153 | |
KIA | 0 B631 14 302 | |
KIA | 26 3000 2500 | |
KIA | 26300 2Y500 | |
KIA | 26300-02501 | |
CHANGAN FORD MAZDA | Z6Y1-14-302A | |
DONGFENG YUEDA KIA | 26300-2Y500 | |
DONGFENG YUEDA KIA | OB63114302 | |
CHANGAN SUZUKI | 16510-81420 | |
CHANGAN SUZUKI | 16510-81420-000 |
Zastosowanie Filtr oleju 26-0578 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0578 MAXGEAR:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.