Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0755 maxgear

Filtr oleju 26-0755 MAXGEAR

26-0755 Filtr oleju MAXGEAR
14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-845

numer części:

26-0755

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 80
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 0,6
nr EAN 5903364336974

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0755 MAXGEAR

FILTR OLEJU CHRYSLER
numery OEM:
CHRYSLER      04105409
CHRYSLER      04105409AB
CHRYSLER      4105409
CHRYSLER      4105409AB
FORD      5005 572
FORD      5005 573
TALBOT      00 752 216 27
TALBOT      75 221 627
TOYOTA      32670-12620-71
VOLVO      8343378
AMERICANMOTORS(FORD)      410 5409

Zastosowanie Filtr oleju 26-0755 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0755 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.