Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0280 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0280 MAXGEAR

32-0280 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0280

producent:

MAXGEAR

Status produktu: niedostępny
nr EAN 5907558570151

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0280 MAXGEAR

numery OEM:
ALFA ROMEO      60577826
ALFA ROMEO      60806310
ALFA ROMEO      60812799
FIAT      46456850
FIAT      7615342
LANCIA      46456850
LANCIA      7615342
zamienniki:
BC2411
brak
QUINTON
BC2425
brak
QUINTON

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0280 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0280 MAXGEAR:

2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.