Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH1020 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH1020 TRW

GCH1020 Cięgło, hamulec postojowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1020

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1456/1118
nr EAN 3322937247431

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1020 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (1456mm/1118mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, FIAT TEMPRA, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.4-2.5D 04.89-10.01
numery OEM:
ALFA ROMEO      0060806310
ALFA ROMEO      0060812799
ALFA ROMEO      46456850
ALFA ROMEO      60577826
ALFA ROMEO      60806310
ALFA ROMEO      60812799
FIAT      0060577826
FIAT      46456850
LANCIA      46456850
LANCIA      60806310
LANCIA      60812799

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1020 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1020 TRW:

2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.