Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 40-0287 maxgear

Łożyskowanie 40-0287 MAXGEAR

40-0287 Łożyskowanie MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

40-0287

numer części:

40-0287

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj łożyskowania Hydrołożysko
Ciężar [kg] 0,49
nr EAN 5901619593547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0287 MAXGEAR

PODUSZKA SKRZ. BIEG. VW A4 00- /A6 05-

Łożyskowanie 40-0287 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Łożyskowanie 40-0287 producenta MAXGEAR

AUDI

4B0151399L, 4B0399151K, 4B0399151L, 4B0399151M, 4B0399151S, 8E0399151D

VOLKSWAGEN

4B0151399L, 4B0399151K, 4B0399151L, 4B0399151M, 4B0399151S, 8E0399151D

SKODA

4B0151399L, 4B0399151K, 4B0399151M, 4B0399151S, 8E0399151D

numery OEM:
AUDI      4B0 151 399 L
AUDI      4B0 399 151 K
AUDI      4B0 399 151 L
AUDI      4B0 399 151 M
AUDI      4B0 399 151 S
AUDI      8E0 399 151 D
SKODA      4B0 151 399 L
SKODA      4B0 399 151 K
SKODA      4B0 399 151 M
SKODA      4B0 399 151 S
SKODA      8E0 399 151 D
VOLKSWAGEN      4B0 151 399 L
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 K
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 L
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 M
VOLKSWAGEN      4B0 399 151 S
VOLKSWAGEN      8E0 399 151 D

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0287 MAXGEAR w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.